Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania | FAQ
Realizacja zamówienia
-
Czy muszę się rejestrować przed złożeniem zamówienia?
Rejestracja nie jest wymagana. Zachęcamy jednak do założenia konta, dzięki czemu w przyszłości szybciej zrobisz zakupy w naszym sklepie.
-
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
-
Internetowo – przez formularz zamówienia.
-
Mailowo – jeśli masz problem z wypełnieniem formularza napisz których produktów potrzebujesz na sklep@arenalazienek.pl
-
Telefonicznie pod numerem telefonu 058 300 08 17 – jeśli wiesz, jakie produkty chcesz zakupić, wystarczy że zadzwonisz do naszego sklepu, a nasz doradca zrobi zamówienie za Ciebie i prześle Ci mail z zamówieniem i fakturą do zapłaty.
-
- Chcę wymienić produkt na inny – jak to zrobić?
Możliwość modyfikacji zamówienia zależy od aktualnego etapu jego realizacji. Aby to sprawdzić, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 58 300 08 17 lub wyślij wiadomość na sklep@arenalazienek.pl.
- Kiedy otrzymam zamówienie?
Dostępność produktu jest opisana na stronie produktu.
- „W magazynie” – status oznacza, że wysyłka następuje w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu środków. Jeśli wpłata nastąpi w dni robocze do godziny 12, wyślemy towar jeszcze tego dnia.
- „W magazynie producenta ” – w przypadku tak oznaczonych produktów przesyłka zostanie dostarczona w ciągu ok. 5 dni roboczych. O szczegółowym czasie dostawy powiadomimy Cię mailowo.
- „Na zamówienie” – po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość z przewidywanym czasem dostawy. Jeśli chcesz poznać przewidywany termin dostawy przed zakupem, skontaktuj się z nami przed zakupem.
- Jak mogę śledzić przesyłkę?
W wiadomości e-mail otrzymałeś numer zamówienia. Następnie otrzymasz powiadomienie o planowanej dostawie z numerem przesyłki. Numer przesyłki możesz wpisać na stronie internetowej kuriera, by sprawdzić stan zamówienia przesyłki.
Jeśli nie otrzymałeś maila, być może podałeś zły adres e-mail. Zadzwoń lub napisz do nas, poprawimy Twój adres mailowy.
- Czy mogę anulować zamówienie?
To zależy od etapu jego realizacji. Aby to sprawdzić, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 58 300 08 17 lub wyślij wiadomość na sklep@arenalazienek.pl. Jeśli towar został wysłany, a Ty nie chcesz go przyjmować, nie przyjmuj go.
Dostawa
- Jakie są formy i koszty dostawy?
Koszt i opcje dostawy są uzależnione od wagi i gabarytu Twojego zamówienia. Opisane są tutaj.
- Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak. Zamówione produkty możesz odebrać w jednej z naszych 13 placówek. Ich lista dostępna jest tutaj.
- Czy mogę zmienić adres dostawy?
Jeśli przesyłka nie została wysłana, możemy zmienić adres dostawy.
Jeśli przesyłka została wysłana, zmiana adresu dostawy zależy od kuriera. Niektóre firmy kurierskie dają taka możliwość ale my nie mamy na to wpływu. Skontaktuj się w tej sprawie z kurierem.
Płatności
- Jakie są formy płatności?
Możliwe są następujące formy płatności:
- Przelew online/karta płatnicza - płatność kartą i szybkim przelewem online możliwa jest zaraz po złożeniu zamówienia przez system Przelewy24.
- Przelew na konto. Jeśli zależy Ci na szybkiej wysyłce, wybierz inną formę płatności. Czas zaksięgowania środków zależy od banku Klienta.
- Przelew tradycyjny - po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje pocztą elektroniczną e-mail numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Femax Sp. z o.o., zamówienie jest przekazywane do magazynu Femax Sp. z o.o. w celu skompletowania i przygotowania wysyłki lub odbioru.
- Przy odbiorze - zapłata gotówką lub kartą płatniczą kurierowi lub w kasie punktu odbioru osobistego.
Płatność za pobraniem u kuriera jest dodatkowo płatna 5 zł. Jej koszt jest wyliczany automatycznie po dodaniu produktów do koszyka. Zdarza się, że płatność u kuriera może być zrealizowana tylko w formie gotówki. Ze względów bezpieczeństwa kuriera maksymalna kwota pobrania to 10 000 zł. - Raty - mBank M Raty – usługa za pośrednictwem PayPro S.A.
- Odroczone płatności – masz możliwość zapłaty po 30 dniach od zakupu w sklepie. Z usługi można skorzystać wybierając płatności PayPo.
Wszystkie formy są bezpieczne dla klienta.
- Czy mogę zapłacić kartą lub Blikiem u kuriera?
Niektórzy kurierzy umożliwiają płatność kartą płatniczą lub Blikiem za pobraniem, jednak jest to zależne od kuriera. Lepiej mieć przy sobie gotówkę.
- Czy mogę zmienić sposób płatności?
Tak, skontaktuj się z nami w tej sprawie podając numer zamówienia.
- Jakie są dane firmy do przelewu?
Numer konta otrzymasz drogą mailową.
ArenaŁazienek.pl to sklep internetowy, dostępny w domenie arenalazienek.pl prowadzony przez Femax Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ulicy Szczęśliwej 25, 80-176, KRS 0000444438, NIP: 9570840115.
Dane do przelewu:
FEMAX Sp. z o.o.
Szczęśliwa 25
80-176 Gdańsk
Numer konta bankowego: 27 1050 1764 1000 0023 5500 7085.
- Czy mogę kupić towar na raty?
Tak, jest to jedna z form płatności jaką możesz wybrać podczas składania zamówienia.
Faktury
- Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak, fakturę otrzymasz na wskazany adres e-mail. Jeśli nie otrzymałeś faktury, sprawdź spam skrzynki pocztowej.
Jeśli nie znalazłeś faktury, napisz do nas na sklep@arenalazienek.pl.
- Czy mogę zmienić dane po wystawieniu faktury?
Zmiany danych można dokonać telefonicznie pod numerem 58 300 08 17 lub w tym celu wyślij wiadomość na sklep@arenalazienek.pl
- Potrzebuję fakturę proforma lub fakturę zaliczkową
Napisz to w uwagach do zamówienia, a otrzymasz wskazany rodzaj faktury.
- Potrzebuję duplikat faktury
Napisz wiadomość na sklep@arenalazienek.pl podając numer zamówienia.
Oferta sklepu
- Nie mogę znaleźć szukanego produktu.
Zajmujemy się sprzedażą wszystkich produktów producentów, z którymi współpracujemy. Jednak nie wszystkie produkty są dodane na stronie sklepu. Napisz lub zadzwoń jakiego konkretnie produktu szukasz, a wyślemy Ci ofertę na jego zakup.
- Czy macie kody rabatowe?
O kody rabatowe możesz zapytać nas mailowo lub na czacie. Napisz jakie produkty Cię interesują i w jakiej ilości planujesz je zakupić.
- Czy produkty są oryginalne?
Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem ok. 200 producentów. Wszystkie produkty są oryginalne. W przypadku wątpliwości lub zastrzeżeń możesz dokonać zwrotu lub reklamacji.
- Mam wybrane produkty, jednak nie wiem czy one do siebie pasują?
Zadzwoń 58 300 08 17, napisz do nas na chacie lub wyślij wiadomość na sklep@arenalazienek.pl. W sprawach technicznych najlepiej wyślij zapytanie ze zdjęciem w wiadomości e-mail.
- Czy wszystkie produkty dostępne są od ręki?
Posiadamy magazyn w centrali w Gdańsku oraz salony w 12 oddziałach w Polsce. Jednak część produktów dostępna jest jedynie na zamówienie. Dostępność produktu jest opisana na stronie produktu.
- „W magazynie” – status oznacza, że wysyłka następuje w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu środków. Jeśli wpłata nastąpi w dni robocze do godziny 12, wyślemy towar jeszcze tego dnia.
- „W magazynie producenta ” – w przypadku tak oznaczonych produktów przesyłka zostanie dostarczona w ciągu ok. 5 dni roboczych. O szczegółowym czasie dostawy powiadomimy Cię mailowo.
- „Na zamówienie” – po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość z przewidywanym czasem dostawy. Jeśli chcesz poznać przewidywany termin dostawy przed zakupem, skontaktuj się z nami przed zakupem.
- Czy ceny zawierają VAT?
Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Arenalazienek.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Jaka jest gwarancja na produkt?
Każdy produkt posiada gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas i warunki gwarancji każdego produktu są zgodne z warunkami gwarancji producenta towaru i znajdują się na stronie producenta produktu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady towaru.
Reklamacje i zwroty
- Jak złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć w formie elektronicznej, pod adresem sklep@arenalazienek.pl lub w formie pisemnej na adres:
Femax Sp. z o.o.
80-176 Gdańsk, ul. Szczęśliwa 25.
Reklamacja powinna zawierać:
a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta,
b. datę zawarcia zamówienia stanowiącej podstawę reklamacji,
c. numer zamówienia,
d. numer faktury,
e. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta,
f. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, opis powstania wady (mile widziane przesłanie zdjęcia).
- Ile trwa rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacja zostanie rozpatrzona możliwie najszybciej, maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 97% reklamacji rozpatrywanych jest w przeciągu 3 dni roboczych, chyba że wymagana jest ekspertyza producenta lub wezwanie serwisu producenta.
- Co zrobić, gdy kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę?
Jeśli rozważasz przyjęcie uszkodzonej przesyłki, otwórz ją w towarzystwie kuriera i upewnij się, że towar nie został uszkodzony.
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Możesz zrezygnować z zakupionego u nas towaru bez podania przyczyny pod warunkiem spełnienia poniższych warunków:
- nie minęło 14 dni kalendarzowych od otrzymania produktu,
- zakupu dokonałeś jako osoba prywatna,
- produkt nie był zamawiany na Twoje specjalne zamówienie.
Procedura zwrotu szczegółowo opisana jest tutaj.
- Czy ponoszę koszty przesyłki zwrotnej?
Tak, zwrot towaru odbywa się na koszt Klienta. Możesz również bezpłatnie oddać towar osobiście w jednym z naszych salonów.
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot pieniędzy na wskazane przez Ciebie konto nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od wystawionej korekty.
- Na jaki adres mam wysłać zwrot?
Adres do zwrotów:
Femax Sp. z o.o
80-176 Gdańsk
ul. Szczęśliwa 25.