Arena Łazienek
/skins/user/rwd_shoper_30/
1px

Zwroty

Jeżeli chcą Państwo złożyć reklamację lub dokonać zwrotu produktu kupionego w naszym sklepie, prosimy o kontakt z infolinią sklepu.

 

Czy mogę zwrócić otrzymany produkt?

W naszym sklepie internetowym respektujemy Twoje prawo do zwrotu produktów wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Możesz zrezygnować z zakupionego u nas towaru bez podania przyczyny pod warunkiem spełnienia poniższych warunków:

- nie minęło 14 dni kalendarzowych od otrzymania produktu
- zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę bądź w celu wykorzystania w działalności gospodarczej)
- produkt nie był zamawiany/wyprodukowany na Twoje specjalne zamówienie


Jak mam zwrócić otrzymany towar?

  1. Skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu, która potwierdzi przyjęcie Twojego zgłoszenia i poinformuje o dalszym przebiegu procedury.
  2. Starannie spakuj produkt i wyślij do nas na adres podany poniżej
  3. Możesz również bezpłatnie oddać towar osobiście w jednym z naszych salonów.
  4. Zwrot pieniędzy na wskazane przez Ciebie konto nastąpi po otrzymaniu przez sklep podpisanej korekty dokumentu sprzedaży.
  5. Adres do zwrotów: 80-176 Gdańsk, ul. Szczęśliwa 25

 


Stan zwracanego produktu

Zgodnie z ustawą zwracane produkty powinny być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana konieczna była w granicach zwykłego zarządu. Prosimy o nieodsyłanie towarów uszkodzonych bądź niesprawnych - takie zwroty nie będą przyjmowane. Każdy zwracany produkt przechodzi weryfikację pod kątem uszkodzeń. Jeżeli produkt będzie nosił uszkodzenia, ślady użytkowania lub będzie niekompletny przysługuje Państwu prawo do zgłoszenia reklamacji.

Pamiętaj by ostrożnie odpakowywać produkty starając się nie uszkodzić jego opakowania na tyle na ile jest to konieczne - jeżeli chcesz zwracać towar to jego opakowanie stanowi najlepsze zabezpieczenie w transporcie i jednocześnie sprawia, że produkt nadaje się do ponownej sprzedaży. Jeżeli zwracany produkt nie będzie znajdował się w oryginalnym opakowaniu lub jeżeli będzie ono zniszczone suma zwracanych środków może zostać pomniejszona o koszt nowego opakowania producenta lub przywrócenia produktu do stanu nadającego się do ponownej odsprzedaży.


Podsumowanie

  1. Prawo do zwrotu produktów na podstawie ustawy przysługuje tylko osobom prywatnym
  2. Poinformuj obsługę o chęci zwrotu / odstąpienia od umowy
  3. Nie ma możliwości zwrotu produktów pod specjalne zamówienie
  4. Zwrot towaru odbywa się na koszt Klienta
  5. Zwrot środków pieniężnych odbędzie się niezwłocznie po akceptacji zwracanego produktu przez biuro magazynu i podpisaniu przez Ciebie korekty dokumentu sprzedaży.
  6. Zabezpiecz starannie produkt przed wysyłką i ubezpiecz paczkę! To nie kosztuje wiele a daje możliwość odszkodowania w przypadku uszkodzeń w transporcie.

Promocje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium