img

img img
img
Schowek
Produktów: 0

Reklamacje

Reklamacje i zwroty w sklepie internetowym Arena Łazienek

 

Jak zgłosić reklamację?

 

Aby zareklamować otrzymany produkt prosimy o kontakt z infolinią sklepu lub przesłanie zgłoszenia mailowo wraz z krótkim opisem powstania wady. Jeżeli będą potrzebne dodatkowe informacje obsługa sklepu poinstruuje co dalej należy robić oraz jak będzie przebiegał proces reklamacji.

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona możliwie najszybciej, maksymalnie w ciagu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 97% reklamacji rozpatrywanych jest w przeciągu ok. 3 dni roboczych, chyba że wymagana jest ekspertyza producenta lub wezwanie serwisu producenta.

 

Zdajemy sobie sprawę, że konieczność reklamacji otrzymanego produktu jest często doświadczeniem stresującym dlatego przykładamy dużą wagę do tego by sam proces przebiegał w sposób sprawny i uprzejmy i by byli Państwo należycie informowani o przebiegu reklamacji.

NASZE WYRÓŻNIENIA
img img img img img img img
Zapisz się na naszego newsletteraaby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry

Obsługujemy płatności

img img img img img img img img img img img img img img img img img img img img img img img img img img img img img img img
Wszystkie prawa zastrzeżone dla Arenalazienek.pl Projekt i realizacja MAXSOTE 2017.
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl