Arena Łazienek
/skins/user/rwd_shoper_26/
1px

Reklamacje

W trosce o Państwa wygodę oraz wysoki standard obsługi zamówień Klientów posiadamy osobny Dział Reklamacji czuwający nad właściwym przebiegiem procesu reklamacji.
 
 

Jak zgłosić reklamację?

Aby zareklamować otrzymany produkt prosimy o kontakt z infolinią sklepu lub przesłanie zgłoszenia mailowo wraz z krótkim opisem powstania wady. Jeżeli będą potrzebne dodatkowe informacje obsługa sklepu poinstruuje co dalej należy robić oraz jak będzie przebiegał proces reklamacji.

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona możliwie najszybciej, maksymalnie w ciagu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 97% reklamacji rozpatrywanych jest w przeciągu ok. 3 dni roboczych, chyba że wymagana jest ekspertyza producenta lub wezwanie serwisu producenta.

 

Zdajemy sobie sprawę, że konieczność reklamacji otrzymanego produktu jest często doświadczeniem stresującym dlatego przykładamy dużą wagę do tego by sam proces przebiegał w sposób sprawny i uprzejmy oraz by byli Państwo należycie informowani o przebiegu reklamacji.

Promocje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium